;tisdag

Idag är det tisdag,
jag har gjort massor med bra saker idag.
jag cyklade hem ifrån ockelbo.
började städa mitt rum, hängde in massa tvättade kläder,
startade tvättmaskin.
lagade mat åt mig, mamma&pappa,
diskade undan efter mig.
gjorde sallad osv.
nu ska jag snart diska undan efter maten så mamma&pappa slipper det,
dom stack precis ut på en promenad.
det behöver dom <3

sen ska jag hänga mer tvätt, & dammsuga övervåningen.
sen... då ska jag bada ett skönt jävla bad med tända ljus&läsa min bok.
& efter det ska jag krypa ner i sängen & titta på tv hela kvällen.
ibland behövs det sånahär dagar också.

imorgon ska vi åka in till sandviken, jag ska lämna in mer papper till soc
& sen blir det handling på willys.
justja, min mamma var så snäll idag, jag ska få beställa hem lite mer kläder :)
bara för att jag är så duktig och gör en sak, som jag inte kommer dela med mig av förens nästa vecka eller heljen,
för då blir det sabbat.

TJING;

Kommentarer
Postat av: agneta

fan va duktig du vart då!! :)

imorgon är jag ledig, då kanske vi kan ses om du ska till gävle/valbo eller blir de bara sandviken? =)

2009-04-21 @ 17:33:12
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0