;svenne banan

Nu sitter jag hemma hos min Fiffi & färgar håret.
Behövligt må jag säga.
Pratade nyss med min käre karl, han blev lite svartsjuk för att jag ska sova här inatt , & kände sig nog lite övergiven.
Men hallå?
Imorgon ska faktiskt jag&Fiffi (Fia) hem till honom (oss!!) & måla huset, grilla & dricka lite.
Myys!!
Då ska jag även ta med mig lite saker ju, spännande :D

Sen på lördag kommer Aggie, & då ska vi grilla hemma hos Fia&sådär, mysmys.
Känns som att detta kommer bli en kanon helj!
& jag säger samma som Fia, "Tacka Gud för deras larm i huset!!"
Då kan man känna sig säker.
Men för säkerhetensskull ska jag ha en kökskniv under kudden också, farlig ju när Thomas inte är hemma (Fias pappa)

Fia var rolig idag, när vi var hemma hos mig så sa hon.
; Ska du sova här inatt eller sover du hemma?
naaw, lillsmulan tror att jag bor hos henne nu <3
fast det är nästan så ju, :)


Nej, nu ska jag göra något annat.
TJING;

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bor HOS MIG !!! okej?

2009-04-23 @ 22:29:27
URL: http://sofierebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0