; måndag

Idag vände något för mig.
Måndagar har alltid vara trökiga dagar,
men idag minsann. Då blev måndagar något jävligt roligt !!
Tack vare Johan & hans historier.
Något jag nog inte får skriva om här dock..
trots att detta ibland kallas för sexblogg. doooh o.O

aja, grattis iallefall :)

vaknade av att jag fick den fetaste smällen av Fia imorse.
Jäklar akanoda, det blev hus i helvete klockan 9 på morgonen.
Lågt gjort av människan som sårat min Fia på detta viset,
pay back time , som fia själv sitter & säger.
jag finns här hela tiden smulan, det vet du <3


idag ska jag cykla till arbetsförmedlingen & sedan till ungdomsmott.
eftersom jag har fått klamydia också, wooop woop!
fasn vad jag delar med mig av grejer här on the blogg.,. men det tycker jag man ska göra.
awesome.
orkar inte skriva mer.
tjossan!


 baby&jag ..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0