; imorgon

Imorgon beger jag mig till Tomtnäs & bosätter mig där.
Måste ju få nån ordning på karln, haha.
Måste få han & hämta sitt kök som ligger så fint på IKEA och väntar, galenskaper ;b

Nejdå..

Det där med hemoröjder, det var ett skämt.
Ok?
Ingen kanske direkt kopplar min&Fias fantastiskt roliga humor,
men det var kul iallefall.
Men själva grejen är att jag HAR ont i magen så jag inte kan röra mig& jag HAR spytt ):
menmen, smällar man får ta.

Imorgon ska jag hem lite snabbt sådär & packa ihop alla kläder, sängkläder & lite annat,
sen ska moder min skjutsa upp mig till huset, så blir det att vara där.
Ska ta hand om Skruven (hunden som inte heter Skruven igentligen) tills på torsdag också, eftersom min kära sambo jobbar borta till torsdag
spännande spännande.
så vi blir sambo utan att han är där ;b men så kan det ju också vara.

Senare blir det Stockholm Boogie med Fia, sen sova,
få se om det blir så mycket sömn eftersom jag inte kan röra mig 1centimeter utan att det hugger i hela magen.
menmen.

Jag kommer inte att ha något internet nu, så jag kommer inte kunna blogga.
Kanske slänger in något från mobilen om jag har tid,
jag ska ju försöka dona lite där hemma (åååh, HEMMA!!!) hih.

Känns konstigt att jag ska bli sambo, det är ju första gången det.
Om man inte räknar med min kära Sandra såklart. (:
men det är första gången med en MAN o.O haha ^^

Nej.
TJING;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0