; härmar fia (A)

I brist på annat så svarar jag på lite onödiga fråger :)

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: Zanna Maria Revelj
FÖDD: 901019
BOR: Ockelbo
SMEKNAMN: Gurkan
INTRESSEN: Festa, umgås med vännerna, åka cross & tjata på Fia om att få köra hennes moppe. = lönlöst.
SKOLA: Ingen x)
LÄNGD: 1.72 typ

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON : Japp
ÅNGRAT NÅGOT: Nej, faktiskt inte :)  
LJUGIT: Ja, det har jag.
SVIKIT NÅGON: Jag tror faktiskt inte det, eller, jag hoppas inte det.
KÄNT DIG SÄMST: Ja.
GRÅTIT: Ohja!
SKRATTAT: Jag skrattar jämt :)
VARIT SJUK:  Japp
VARIT UTOMLANDS: nej :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU BARA CHATTAT MED PÅ DATORN: Inte den här månaden nej.

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: 
Ja det gör jag.
SKRATTAR DU OFTA: Hela tiden!
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: tjock&lycklig!
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: skitbra!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Jajjemänsan, mycket dom inte vet. tack&lov! 

KÄRLEK!
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Ja :)
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Ja, tyvärr. ;b
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jag vet inte, antagligen inte.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Jaaaaa :D
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : En :)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:  Ohja.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Självklart
VILKA SORTS KILLAR GILLAR DU: Snällisar & dom med bra musiksmak ;b
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång, (jag har fobi för dvärgar..)
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Orka bry sig, men blekt hår är fult.
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Självklart.. HAHA, inte vet väl jag ;b

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
SVART !!
ÖGON FÄRG: Grön
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Mellan långt
SNYGG ELLER FUL: Snygg såklart!
NÖJD ÖVER DIG & DITT UTSEENDE: Jaa, fast jag vill vara smalare. 
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: ibland€
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Jag har varit hårmodell, & då visar man faktiskt ansiktet också! (Jag finns på bilder i Örebro, woohooo!)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: haha, nej.
SMINKAR DU DIG: Ja
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN ? Vem har sagt att jag inte är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0