; för ärlig?

Okej..
Jag pratade nyss i telefonen med min Kim & Fia hörde vad jag berättade.
Hon skrek "ZAAAAANNNA" för att hon tycker att jag berättar för mycket för honom.
Att jag är lite för ärlig.
Men då berättade jag för Fia att Kim redan vet allting, att jag har berättat allting för honom,
eftersom jag är en väldigt ärlig person.
Fia höjde mest på ögonbrynen & började gapskratta när jag berättade för henne, det jag berättat för honom.

* Jag har vaknat en morgon (annandagjul, alltså mitt kap på juldagen) & inte vetat vad killen har hetat. (Jag väste till Melle & frågade vafasiken karln hette, men hon visste inte heller. Senare kom vi fram till att han hette Davve.)

* Jag har kräkts på en kille en gång, under en avsugning.

* Jag har berättat att jag bara kan förnamnet på vissa av dom jag har legat med.

* Jag har berättat det exakta antalet på mina sexpartners, vilket tydligen är ovanligt (?)

Detta chockerade min vän litegrann & hon höll händerna för ansiktet & bad mig att sluta vara så öppen.
En annan gång idag sa hon åt mig att jag inte alls är bra på att köra moppe, att hon är livrädd att åka med mig.
Men trots detta så tror jag faktiskt att Fia älskar mig.
Det känns så när hon alla nätter tillsammans med mig, vänder ansiktet mot mig, andas lite lätt med den där halvtaskiga morgonandedräkten & ler mot mig.
Det är också kärlek, när hon ibland väcker mig med att viska "zaaaaannna" för att sedan smyga ut ur rummet.


Det ÄR kärlek mellan mig&Fia.
Oavsett om jag är FÖR ärlig eller dålig (vilket jag INTE är) på att köra moppe.
Så det så :) <3


Kommentarer
Postat av: Fiffi

DU ÄR DÅLIG PÅ MOPPE !!!

du glömde ju bort vem som hade företräde så vi höll ju på att krocka !!!!

2009-04-20 @ 19:54:29
Postat av: agneta

haha, vet inte om jag skulle våga åka med dig heller :P såg ju bara hur cyckelkorgen såg ut efter att ni bara hade cyklat. meeeeen, ta cykeln nästa gång ändå! ;)

2009-04-20 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0