;flyttning på G

Jajjemänsan !!
På fredag bär det av mot Mo, wooohooo! go zanna ;b
Iofs ska jag mestadels bara ta med mig kläder & så, men endå.
Ett stort steg iallefall tycker jag :)
Så imorgon blir det att packa ner kläder igen, haha. Jag som nyss fixade allting, menmen, vad gör man inte ;b

Nu ska jag gå ner&rota lite, sen ska jag sova tror jag.
Är trött som en plattfisk..

Slänger in en bild på där jag kommer bo med Kim.
Fast det är inte huset som syns mest på bilden,
men ovanför backen & mittemot huset som syns mest, där ser man litegrann,
det är det huset :)


Kommentarer
Postat av: fiffi

jag vill att du ska vara med mig!!! bo hos mig !! haah ;) pusss

2009-04-22 @ 17:14:29
URL: http://sofierebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0